transAzja Biuro Podróży - aktualności

Co u nas nowego?

28 marca 2024 ważne!

Uzyskaliśmy nową Gwarancję Ubezpieczeniową na kolejny rok prowadzenia działalności jako biuro podróży. rozwiń

Aktualna gwarancja o numerze M526320, wydana przez Singal Idunę ważna jest od 20 kwietnia 2024 do 19 kwietnia 2025 roku. Można ją obejrzeć pod tym adresem.

19 kwietnia 2023 ważne!

Aktualna gwarancja o numerze M523716, wydana przez Singal Idunę ważna jest od 20 kwietnia 2023 do 19 kwietnia 2024 roku. Można ją obejrzeć pod tym adresem.

9 maja 2022

Laos ponownie otwarty! rozwiń

Granice Laosu zostały ponownie otwarte 9 maja 2022. Nadal jednak nie zostały uruchomione międzynarodowe połączenia lotnicze. Z decyzją dotyczącą organizacji wyjazdu do Laosu czekamy aż zmieni się sytuacja w zakresie dostępności lotów z Tajlandii lub Wietnamu.

20 kwietnia 2022 ważne!

Aktualna gwarancja o numerze M521599, wydana przez Singal Idunę ważna jest od 20 kwietnia 2022 do 19 kwietnia 2023 roku. Można ją obejrzeć pod tym adresem.

7 października 2021

Planujemy wrócić do podróżowania od nowego roku, organizując wyjazdy do: Omanu (styczeń), Sri Lanki (luty), Nepalu (marzec). rozwiń

Oman, Sri Lanka i Nepal ponownie otworzyły swoje granice dla w pełni zaszczepionych przeciwko COVID-19 turystów. Dodatkowym warunkiem wjazdu jest negatywny wynik badania PCR, zrobiony nie wcześniej niż 72 godziny przed przylotem. Na miejscu podróżowanie możliwe jest bez ograniczeń.

Z tego względu planujemy wrócić do podróżowania od nowego roku, organizując wyjazdy do: Omanu (styczeń), Sri Lanki (luty), Nepalu (marzec).

Pozostałe kraje Azji z naszej oferty nadal pozostają zamknięte dla zagranicznych turystów.

Birma
Pozostaje zamknięta dla zagranicznych turystów od kwietnia 2020. Aktualnie nie są komunikowane żadne informacje dotyczące możliwości zmiany tego stanu. Dodatkowo, 1 lutego 2021 wojsko ponownie przejęło władzę w kraju, co prawdopodobnie jeszcze bardziej oddali otwarcie kraju dla turystyki zagranicznej.

Chiny
Pozostają zamknięte dla zagranicznych turystów od maja 2020. Aktualnie nie są komunikowane żadne informacje dotyczące możliwości zmiany tego stanu. Plotki głoszą, że kraj ten pozostanie zamknięty do końca 2022 roku!

Indie

Indonezja
Z powodu pandemii COVID-19, Indonezja pozostaje zamknięta dla zagranicznych turystów od kwietnia 2020. Aktualnie nie są komunikowane żadne informacje dotyczące możliwości zmiany tego stanu.

Laos
Z powodu pandemii COVID-19, Laos pozostaje zamknięty dla zagranicznych turystów od kwietnia 2020. Aktualnie nie są komunikowane żadne informacje dotyczące możliwości zmiany tego stanu.

Tybet
Tybet pozostaje zamknięty dla zagranicznych turystów. Aktualnie nie są komunikowane żadne informacje dotyczące możliwości zmiany tego stanu. Co więcej, w lutym 2022 planowane są Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Pekinie. W związku z tym, nie ma pewności, czy nawet w przypadku otwarcia Chin, terytorium Tybetu nie pozostanie zamknięte (jak to miało miejsce w czasie Letnich Igrzysk w Pekinie). Plotki głoszą, że Chiny (a zatem i Tybet) pozostaną zamknięte do końca 2022 roku!

6 października 2021

Sri Lanka zmienia prawo wjazdowe rozwiń

Władze Sri Lanki zdecydowały się na zmianę polityki wobec turystów. Od 7 października została przywrócona możliwość aplikowania o wizy on-line. Warunkiem wjazdu bez obowiązkowej kwarantanny jest pełne zaszczepienie podróżnego przed COVID-19 oraz negatywny wynik testu PCR zrobionego nie wcześniej niż 72 godziny przed przyjazdem. Po spełnieniu powyższych warunków istnieje możliwość zupełnie swobodnego podróżowania po wyspie.

Wyprawę do Sri Lanki planujemy zorganizować w lutym 2022.

25 września 2021

Nepal ponownie otwarty rozwiń

Dla osób w pełni zaszczepionych przed COVID-19 została przywrócona możliwość aplikowania o wizy on arrival po przylocie. Warunkiem wjazdu bez obowiązkowej kwarantanny jest pełne zaszczepienie podróżnego przed COVID-19, negatywny wynik testu PCR zrobionego nie wcześniej niż 72 godziny przed przyjazdem, ubezpieczenie podróżne, rezerwację hotelu i wypełniony i wydrukowany formularz CCMC. Po lądowaniu w Nepalu każdy jest dodatkowo zobowiązany wykonać test przeciwko COVID na lotnisku lub po przyjeździe do hotelu.

Wyprawę do Nepalu planujemy zorganizować w marcu 2022.

1 września 2021

Oman otwiera swoje granice! rozwiń

Oman ponownie umożliwia wjazd na swoje terytorium. Została przywrócona możliwość aplikowania o wizy on-line. Warunkiem wjazdu bez obowiązkowej kwarantanny jest pełne zaszczepienie podróżnego przed COVID-19 oraz negatywny wynik testu PCR zrobionego nie wcześniej niż 72 godziny przed przyjazdem.

Wyprawę do Omanu planujemy zorganizować na początku stycznia 2022.

12 maja 2021

Nepal ponownie zamknięty dla turystów rozwiń

W związku z trudną sytuacją epidemiologiczną w Indiach, Nepal postanowił ponownie zamknąć swoje podwoje dla turystów na czas nieokreślony.

10 kwietnia 2021 ważne!

Uzyskaliśmy nową Gwarancję Ubezpieczeniową na kolejny rok prowadzenia działalności jako biuro podróży. Zamierzamy przetrwać! rozwiń

Aktualna gwarancja o numerze M519501, wydana przez Singal Idunę ważna jest od 20 kwietnia 2021 do 19 kwietnia 2022 roku. Można ją obejrzeć pod tym adresem. Zamierzamy pozostać biurem podróży, przetrwać ten trudny czas i wrócić do podróżowania po Azji!

07 marca 2021

Zdecydowana większość państw Azji pozostaje zamknięta dla ruchu turystycznego i trudno przewidzieć kiedy to się zmieni, w których państwach i na jakich zasadach. rozwiń

Birma

Chiny

Indie

Indonezja

Nepal
Nepal jest otwarty dla turystów. Od 10 lutego nie ma obowiązku kwarantanny.

Laos

Oman
Z powodu pandemii COVID-19, Oman pozostaje zamknięty dla zagranicznych turystów od maja 2020. Kraj dosłownie przemienił się w fortecę nie do sforsowania. Zaprzestano wydawania turystycznych wiz, od pozostałych przybywających wymaga się 3 testów PCR, kwarantanny, opaski śledzącej, a do tego prawo zmienia się kilka razy w miesiącu, bez ostrzeżenia. Aktualnie nie są komunikowane żadne informacje dotyczące możliwości zmiany tego stanu.

Sri Lanka
Od dnia 21 stycznia 2021, Sri Lanka ponownie została otwarta dla zagranicznych turystów. Otwarcie to jednak jest obwarowane przeróżnymi ograniczeniami i nakazami. Uniemożliwiają one faktyczne poznanie wyspy, a co za tym idzie realizację naszego programu w dotychczasowej formie.

Tybet

20 sierpnia 2020 ważne!

Zamierzamy przetrwać i działać dalej jako biuro podróży gdy tylko sytuacja epidemiologiczna wróci do względnej normy, ale obecnie nie jesteśmy w stanie określić gdzie i kiedy będziemy w stanie realizować najbliższe wyprawy rozwiń

Z uwagi na fakt, że planowanie obecnie podróży turystycznych do Azji przypomina wróżenie z fusów, nie jesteśmy w stanie określić gdzie i kiedy będziemy w stanie realizować najbliższe wyprawy.
Osoby zainteresowane naszymi wyjazdami, zachęcamy do niezobowiązującego korzystania z przycisku "powiadom mnie". Jest on dostępny na stronach wszystkich wypraw. Powiadomimy gdy tylko coś się zmieni.

29 kwietnia 2020

Opublikowaliśmy nowy folder wyjazdowy - tym razem Bali!

23 kwietnia 2020

Opublikowaliśmy nowy folder wyjazdowy - tym razem Nepal - trekking Muktinath!

16 kwietnia 2020

Opublikowaliśmy nowy folder wyjazdowy - tym razem Indie!

14 kwietnia 2020 ważne!

Aktualna gwarancja o numerze M517758, wydana przez Singal Idunę ważna jest od 20 kwietnia 2020 do 19 kwietnia 2021 roku. Można ją obejrzeć pod tym adresem. Uaktualniony wpis na stronie Urzędu Marszałkowskiego pojawi się pewnie po 20 kwietnia - jeśli jest tam ktoś, kto się tym aktualnie zajmuje. Zatem optymistycznie podchodzimy do sprawy. Zamierzamy pozostać biurem podróży i przetrwać ten trudny czas.

12 kwietnia 2020

Opublikowaliśmy nowy folder wyjazdowy - tym razem Oman!

3 kwietnia 2020

Rozpoczęliśmy tworzenie folderów wyjazdowych rozwiń

Jako że świat coraz bardziej zdominowany jest przez przekaz obrazem, postanowiliśmy ruszyć w tę stronę i rozpocząć przygotowywanie kolorowych folderów prezentujących programy poszczególnych naszych wyjazdów. Na początek przygotowaliśmy foldery dotyczące wyjazdów do Laosu, Birmy i Tybetu. Kolejne będą dodawane sukcesywnie. Znaleźć je można zarówno na stronach poszczególnych imprez, jak i wszystkie razem, w dziale Foldery.

2 kwietnia 2020

Nowe terminy wyjazdów do Laosu rozwiń

Nasza tegoroczna trasa po Laosie okazała się prawdziwym hitem. Rzadko się zdarza, że pierwsza czy druga komercyjna edycja imprezy na danej trasie nie wymaga drobnych poprawek czy udoskonaleń. Przypadek Laosu pokazuje że jest to możliwe. W opinii naszej jak i uczestników tych wyjazdów, trasa po Laosie jest doskonała (warto przeczytać opinie na jej temat). W związku z tym nie planujemy dokonywać w niej żadnych zmian. Kolejne dwie edycje planujemy przygotować na listopad 2020. Opublikowaliśmy zatem dwa nowe terminy wyjazdów do Laosu: 7-21 listopada 2020 i 20 listopada-4 grudnia. Gorąco zapraszamy.

1 kwietnia 2020

Nowe terminy wyjazdów do Birmy rozwiń

Opublikowaliśmy nowe terminy naszych wyjazdów do Birmy. Wierząc że epidemia COVID-19 ustabilizuje się do jesieni do takiego stopnia, że podróże o charakterze turystycznym ponownie będą możliwe, przygotowaliśmy dwa terminy wyjazdów do Birmy. 13-28 października 2020 oraz 10-25 listopada 2020 (wyjazd z fakultatywnymi zajęciami jogi)

30 marca 2020 ważne!

W związku z pandemią COVID-19 odwołaliśmy wszystkie nasze wyjazdy do końca września 2020, ale zamierzamy przetrwać! rozwiń

Jako że podróżowanie to nie tylko nasza praca lecz w zasadzie całe nasze życie, musimy wierzyć, że aktualna sytuacja to tylko przerwa w podróży i w określonym, przewidywalnym horyzoncie czasowym podróżowanie będzie znowu możliwe i bezpieczne. Dlatego snujemy plany na przyszłość i to już tą, na jesieni tego roku. Jesteśmy w trakcie przedłużania licencji biura podróży na kolejny rok i decydujemy się przetrwać ten trudny czas w oczekiwaniu na poprawę sytuacji.

30 marca 2020

Wyjazd do Tybetu [TB-20-01] przeniesiony na wrzesień rozwiń

Zapisanym na wyjazd uczestnikom obiecaliśmy dołożenie wszelkich starań, aby zrealizować czerwcowy wyjazd do Tybetu jeśli to tylko będzie bezpieczne, możliwe i racjonalne. W związku z pandemią COVID-19, w świetle aktualnie posiadanych informacji oraz mając na uwadze nieubłaganie uciekający czas, nie widzimy możliwości przeprowadzenia tej imprezy we wskazanym terminie. Wobec powyższego, będziemy chcieli zasugerować przesunięcie wyjazdu na II połowę września 2020.

23 marca 2020

Wyjazdy na Bali [ID-20-01] i [ID-20-02] odwołane w związku z pandemią COVID-19

20 lutego 2020

Wyjazd do Omanu [OM-20-01] odwołany w związku z pandemią COVID-19

1 lutego 2020

Wyjazd do Indii [IN-20-01] odwołany w obawie przed możliwą pandemią koronawirusa w Indiach.